Scrapbook Abonnement

Maandelijkse Scrapbook Abonnement

Hoe werkt het?
Meld je aan voor het scrapbook abonnement. Vervolgens krijg je elke 1e van de maand een mailtje met de herinnering dat je een scrapbook abonnement hebt en of je artikelen toe wilt voegen. Op de 4e van de maand ontvang je vervolgens een betaallink. Na betaling van deze collectie ben je zeker van jouw scrapbook pakket. Als je niet betaalt wordt de collectie niet opgestuurd.

Wat is de eerstvolgende collectie?
De eerstvolgende collectie is Fall. Deze kun je op 1 september aanpassen in je winkelwagen en op 4 september afrekenen.

Waarom is het nodig een abonnement af te sluiten om deze set te ontvangen?

We kunnen ons voorstellen dat je je afvraagt waarom een abonnement nodig is voor het afnemen van de set. Het voelt misschien als iets waar je dan aan vast zit. Dit is zeker niet zo!

Elke collectie wordt met zorg samengesteld en ook ingekocht op basis van onze abonnement houders. Daarna is het op = op. Als je zeker wilt weten dat je een set kunt aanschaffen, vragen we je daarom aan te melden als abonnement houder. Wij kopen dan ook voor jou in en jij grijpt niet mis. Wil je de set een keer niet ontvangen, dan zet je je abo op pauze en hoef je niks te betalen.

FAQ Scrapbook Abonnement

Wat kost het scrapbook abonnement?
Het abonnement kost minimaal €49,95 exclusief verzendkosten. Dit is altijd een complete set van de nieuwste collectie.

Welke producten zitten er in het abonnement?
Het maandelijkse pakket bevat: 1 paper pad, 1 set van 24 quote kaartjes, 1 set van 10 polaroid kaartjes, 4 stickervellen, 2 washi tapes, 1 tabblad voor je opbergdoos

Kan ik meerdere abonnementen afsluiten?
Ja dat kan! Je kunt dan kiezen voor 2 of meer abonnementen in je eerste bestelling. Die worden dan samen verzonden. De verzendkosten worden hier automatisch op aangepast.

Wanneer wordt het abonnement verzonden?
Een groot deel van de nieuwste collectie nemen we op voorraad. Deze versturen we binnen 1-3 werkdagen na betaling. Wanneer de voorraad op is, word je bestelling een pre-order en is de levertijd +/- 2 weken.

Kan ik meer producten bestellen naast de complete set?
Dat kan zeker! Op de 1e van elke maand ontvang je een mailtje met reminder om extra items toe te voegen. Dit kan eenvoudig via je account. Van de 4e van de maand kun je dan alles betalen.

Ik heb geen complete set nodig. Kan ik de collectie wel bestelling?
Wanneer wij alle bestellingen van abonnementhouders hebben verwerkt en verzonden, gaan de overgebleven items op de site online. Voor deze voorraad geldt OP=OP. We zullen dit communiceren via Instagram en Facebook.

Ik bestel altijd samen met een vriendin, kan dat met het abonnement ook?
Je kunt meerdere abonnementen in één bestelling afsluiten om zo verzendkosten te besparen. De betaling gaat wel voor alle items in 1x. Je kunt later extra items toe voegen via de account. Samen bestellen kan ook in abonnementsvorm dus nog steeds!

Kan ik het abonnement pauzeren of stopzetten?
Stel je vindt een collectie niet leuk of je bent op vakantie dan kun je het abonnement eenvoudig pauzeren of annuleren via je account.

Betalen
In de webshop kun je op de volgende manier betalen:

iDeal | Bancontact | PayPal | Klarna | Creditcard

We gaan met je bestelling aan de slag zodra de betaling binnen is. Daarom worden bestellingen die via iDeal, Bancontact, Klarna, PayPal of Creditcard worden betaald het snelst behandeld.

Verzending
Super snel verzonden: levertijd 1-3 werkdagen

Soms kan het zijn dat deze levertijd langer is. Bijvoorbeeld omdat een product niet op voorraad is. Bij de producten staat altijd in de producttekst aangegeven als dit het geval is! Je bestelling wordt verzonden als alle producten op voorraad zijn. Levertijd maatwerk is 10-15 werkdagen.

We verzenden met PostNL. Dit is een betrouwbare partij waar we erg tevreden over zijn. Het kan wel eens voorkomen dat een pakketje vertraagd is. We begrijpen dat dit erg vervelend is maar tot onze spijt kunnen wij geen directe invloed uitoefenen op de processen van PostNL. Neem contact met ons op als het pakketje er na een week na de verzendmail nog niet is. Dan zoeken we samen uit wat er mis kan zijn gegaan en een passende oplossing.

Verzendkosten
Er kan alleen geleverd worden op adressen in Nederland, België en Duitsland.
Woon jij in een ander land? Stuur ons dan gerust een mailtje om een oplossing te zoeken.

Nederland
Wij hanteren verzendkosten van €4,95 per bestelling die door de brievenbus passen en €6,95 voor pakketten of boven de €100,- orderwaarde.

België
Alle bestellingen worden verzonden met de pakketpost. Hiervoor bedragen de verzendkosten €9,95. Je bestelling is dan verzekerd en wordt verstuurd met een track & trace code zodat je kunt volgen waar je pakket is. De afgelopen tijd zijn bestellingen vaak al een dag later in huis!